Torna visszérre

Így csökkentheti visszeres panaszait!

Enyhe visszeres panaszok esetén – a kezelőorvossal egyeztetve – tornagyakorlatokkal tehetjük hatékonyabbá a kezelést. Nézzünk néhány otthon végezhető gyakorlatot!

Napjainkban az alsó végtag terhelése és leterheltsége extrém módon megnőtt. A lábon elhelyezkedő, egyébként dinamikus csoportba tartozó izmok leginkább statikus szerepet töltenek be. Az állás és a helytelen tartás következtében, valamint az ülés miatti megtört vonalú erek okán a vért a vénák nem képesek megfelelően visszajuttatni a törzs felé, így pangás alakul ki.

Több tünettel vagy középsúlyos vénás problémával küzdőknek a torna szünetekkel, légzéssel is tűzdelt, és inkább a mélyebb izmok feszítésén alapszik. A gyakorlatok között néhány mély be- és kilégzés szükséges a karok nyújtózásával, ez is segíti a vénás visszaáramlást! Lássunk néhány alapvető a gyakorlatot a vénás torna otthoni végzéséhez!

Szerző: Pap Andrea

 

Kugelmann Tímea

Tündérzug
1138 Budapest, Népfürdő u. 17/a

Hétfő, Szerda, Csütörtök: 14:00-20:00
Kedd, Péntek: 9:00-14:00
Péntek délután: Bejelentkezés alapján
Szombat, Vasárnap: Zárva
+36 20 522 9892 timimasszazs@gmail.com